רשיון חשמלאי מוסמך 113265

זבולון כהן - חשמלאי מידרג - חשמלאי מוסמך

התקנת שעון לתאורה 

התקנת שעון לתאורה

בשנים האחרונות ניתן לראות כי שירותי התקנת שעון לתאורה הפכו להיות מבוקשים ופופולרים בבתים רבים בישראל. תפקידו של שעון זה הוא למעשה למתג את ההפעלה של הכיבוי וההפעלה בזמנים מסוימים אשר נקבעו מראש, בהתאם לצרכיו של המשתמש. התקנת שעון לתאורה הינה פופולרית במיוחד בבתים דתיים אך לא רק. התקנת שעון לתאורה מאפשר חיסכון מהותי באנרגיה ולכן הינו כה מבוקש. כמו כן, חשוב לבצע את ההתקנה אך ורק על ידי איש מקצוע אשר מתמחה בתחום. טכנו לוג הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב אשר מתמחה במתן שירות, מכירה והתקנה מקצועיים של מוצרי בית חכם כגון תריס חשמלי, מזגן חכם, שליטה על הדוד, תאורה חכמה, מערכות וידאו ואודיו ועוד.

בנוסף, החברה מתמחה במגוון רחב של עבודות חשמל למשרד ולבית ומציעה שירותי מכירה והתקנה של ציוד לארונות חשמל. כיום, החברה גאה להיות מובילה בתחומה, ולהעניק לכל לקוח את השירות האדיב, האמין והמקצועי ביותר, ללא פשרות. כמו כן, החברה מתמחה בשירותי התקנת שעון לתאורה, התקנת שעון למזגן, תיקון תאורה, התקנת גופי תאורה ועוד.

התקנת שעון למזגן
התקנת שעון למזגן הופכת את החיים של כולנו לקלים יותר. היתרון המשמעותי של שעון למזגן הוא העובדה כי הוא חוסך אנרגיה, ובמילים אחרות כסף רב. מדובר במוצר מתקדם וחכם אשר מאפשר לכם להגדיר את השעות הרצויות לכיבוי והפעלת המזגן, כל שלא ידלק סתם, מה שכאמור, מוביל לחיסכון כספי מהותי.

התקנת מערכות בית חכם - Switcher

switcher v2

התקנת מערכות בית חכם - Switcher

switcher v3

תיקון תאורה
טכנו לוג הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב אשר מתמחה במתן שירות, מכירה והתקנה מקצועיים של מוצרי בית חכם כגון תריס חשמלי, מזגן חכם, שליטה על הדוד, תאורה חכמה, מערכות וידאו ואודיו ועוד. בנוסף, החברה מתמחה במגוון רחב של עבודות חשמל למשרד ולבית ומציעה שירותי מכירה והתקנה של ציוד לארונות חשמל. כיום, החברה גאה להיות מובילה בתחומה, ולהעניק לכל לקוח את השירות האדיב, האמין והמקצועי ביותר, ללא פשרות. בנוסף, החברה מתמחה בשירותי תיקון תאורה מקצועיים.

התקנת גופי תאורה
התקנת גופי תאורה חייבת להתבצע אך ורק על ידי חברה מקצועית, בעלת ניסיון, אשר מתמחה בתחום, זאת על מנת להבטיח תהליך התקנה בטוח, ותוצאה עמידה ומקצועית, כזו שתחזיק לאורך זמן רב.

×
דילוג לתוכן