רשיון חשמלאי מוסמך 113265

זבולון כהן - חשמלאי מידרג - חשמלאי מוסמך

מפסק חכם לדוד חשמל

מפסק חכם לדוד חשמל    

התקנה של מפסק חכם לדוד חשמל חייבת להתבצע על ידי חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום. כך תוכלו להבטיח התקנה בטוחה ומקצועית, כזו שתחזיק לאורך זמן רב. מפסק חכם לדוד חשמל הינו למעשה מפסק מודרני מתקדם אשר מתאים הן לדוד חשמל, והן לדוד שמש. מפסק חכם לדוד חשמל מהווה שינוי משמעותי בהרגלי הצריכה, ומאפשר חיסכון משמעותי באנרגיה. טכנו לוג הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב אשר מתמחה במתן שירות, מכירה והתקנה מקצועיים של מוצרי בית חכם כגון תריס חשמלי, מזגן חכם, שליטה על הדוד, תאורה חכמה, מערכות וידאו ואודיו ועוד.

בנוסף, החברה מתמחה במגוון רחב של עבודות חשמל למשרד ולבית ומציעה שירותי מכירה והתקנה של ציוד לארונות חשמל. כיום, החברה גאה להיות מובילה בתחומה, ולהעניק לכל לקוח את השירות האדיב, האמין והמקצועי ביותר, ללא פשרות. כמו כן, החברה מתמחה בהתקנת מפסק חכם לדוד חשמל, מפסק חכם לדוד שמש, מפסק חכם ללוח חשמל, מפסק חשמלי חכם לדוד ועוד.

מפסק חכם לדוד שמש
מפסק חכם לדוד שמש הינו מוצר חכם ומתקדם אשר נועד לייעל את השימוש בדוד ולחסוך באנרגיה.

מפסק חכם ללוח חשמל
מפסק חכם ללוח חשמל מאפשר לכם לכבות ולהדליק את הדוד בכל זמן ומכל מקום. מדובר על מוצר חכם ומבוקש במיוחד בשנים האחרונות, כאשר ההתקנה שלו הינה מלאכה רגישה אשר דורשת ידע מקצועי, התמחות וניסיון. לכן הקפידו לבחור אך ורק בחברה מקצועית אשר מתמחה בתחום.  כך תוכלו להבטיח שירות מקצועי, וכמובן תוצאה ברמה הגבוהה ביותר, ללא פשרות. סקר שוק קצר וקריאה של חוות דעת והמלצות יבטיחו כי תעשו בחירה נכונה וחכמה.

מפסק חשמלי חכם לדוד
טכנו לוג הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב אשר מתמחה במתן שירות, מכירה והתקנה מקצועיים של מוצרי בית חכם כגון תריס חשמלי, מזגן חכם, שליטה על הדוד, תאורה חכמה, מערכות וידאו ואודיו ועוד. בנוסף, החברה מתמחה במגוון רחב של עבודות חשמל למשרד ולבית ומציעה שירותי מכירה והתקנה של ציוד לארונות חשמל. כיום, החברה גאה להיות מובילה בתחומה, ולהעניק לכל לקוח את השירות האדיב, האמין והמקצועי ביותר, ללא פשרות. כמו כן, החברה מתמחה בהתקנת מפסק חשמלי חכם לדוד.

מפסק חכם לדוד

למפסק חכם לדוד יתרונות רבים.
אחד היתרונות הבולטים בו זו יכולת השליטה מרחוק.
אך ישנם יתרונות רבים נוספים.
לדוגמא, ישנה אפשרות לבדיקת צריכת הזרם במעגל הדוד.
מעגל הדוד מורכב מכמה פריטים חשמליים:

1.      מא"ז בלוח החשמל

2.      מפסק לדוד רגיל או חכם

3.      טרמוסטט

4.      גוף חימום

switcher v2

התקנת מערכות בית חכם - Switcher

switcher v3

מפסק חכם לדוד​

כאשר קיימת תקלה בדוד זאת אומרת שאחד או יותר מהפריטים הבאים גורם\גורמים לתקלה.
בעזרת מפסק חכם לדוד ניתן לראות את צריכת הזרם.
מעבר זרם במעגל מתאפשר רק כאשר המעגל סגור.
פונקציה זו מאפשרת לצרכן לדעת האם ישנה תקלה ומהיכן היא נובעת.

תקלות נפוצות בדוד

1.      כאשר מפעילים את הדוד ממסר הפחת קופץ באופן אוטומטי. בד"כ יש פריצה בגוף החימום וממסר הפחת מגיב היות ויש זליגת זרם, דבר שעלול לגרום להתחשמלות במידה ואין הארקה בדירה. נדרש להזמין חשמלאי מוסמך על מנת לאתר את מקור התקלה.

2.       מדליקים את הדוד למספר שעות ואין מים חמים. כנראה שיש תקלה בטרמוסטט ויש צורך להחליפו. נדרש להזמין חשמלאי ולבדוק ממה נובעת התקלה.

3.      ממסר הפחת קופץ ללא קשר לפעולה כזאת או אחרת. ככל הנראה שיש תקלה בגוף החימום ויש צורך להחליפו. נדרש להזמין חשמלאי ולבדוק ממה נובעת התקלה.
למפסק חכם יתרונות נוספים כמו מדידת צריכת חשמל, כך שבמידה ואנחנו צריכים לעמוד בתקציב חשמל ניתן לדעת בכל רגע נתון מה העלות של שימוש הדוד החשמלי.
יתרון נוסף הוא שבעזרת המפסק החכם ניתן לזהות האם יש הפסקת חשמל בבית וזאת ע"י הפעלת הדוד מרחוק. ישנו חיווי לכך שהדוד מבצע את פעולת ההדלקה והכיבוי.התקנת מערכות בית חכם - Switcher

הכותב זבולון כהן חשמלאי מוסמך.

×
דילוג לתוכן