רשיון חשמלאי מוסמך 113265

זבולון כהן - חשמלאי מידרג - חשמלאי מוסמך

מערכות בית חכם לבתי מלון 

מערכות בית חכם לבתי מלון

ניתן לראות כי בשנים האחרונות יותר ויותר בתי מלון ברחבי הארץ, ואף בעולם כולו, בוחרים לעשות שימוש ולהתקדם לאפשרות של מערכות בית חכם לבתי מלון. יותר מכך, מדי שנה, ענף המלונאות משקיע משאבים רבים במטרה לאפשר ללקוחות המלון שהות נוחה, נעימה ומזמינה, כאשר האמצעי המרכזי לכך הוא ללא ספק מערכות בית חכם לבתי מלון. בשונה מבעבר, אז מירב ההשקעה הלכה להון אנושי ושירותים נלווים, כיום מלון חכם הינו הדבר החם ביותר, ובחירה לעשות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת כגון מערכות בית חכם לבתי מלון, אשר משנה ומשדרגת את חווית האירוח. טכנו לוג הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב אשר מתמחה במתן שירות, מכירה והתקנה מקצועיים של מוצרי בית חכם כגון תריס חשמלי, מזגן חכם, שליטה על הדוד, תאורה חכמה, מערכות וידאו ואודיו ועוד.

בנוסף, החברה מתמחה במגוון רחב של עבודות חשמל למשרד ולבית ומציעה שירותי מכירה והתקנה של ציוד לארונות חשמל. כיום, החברה גאה להיות מובילה בתחומה, ולהעניק לכל לקוח את השירות האדיב, האמין והמקצועי ביותר, ללא פשרות. כמו כן, החברה מתמחה בהתקנת מערכות בית חכם לבתי מלון, מערכת בית חכם לבתי מלון, מערכת בית חכם למלונות, מערכות בית חכם למלונות ועוד.

מערכת בית חכם לבתי מלון
מערכת בית חכם לבתי מלון מעניקה בראש ובראשונה נוחות מקסימלית ושדרוג של חווית השהות והאירוח של האורחים. מלון חכם הינו מלון אשר מבוסס על מערכות מסוג זה, אשר באות לידי ביטוי בהיבטים שונים כגון שירותי כביסה וניקיון, מערכות מיזוג, סאונד, תאורה, טלוויזיה, שירות חדרים ועוד.

התקנת מערכות בית חכם - Switcher

switcher v2

התקנת מערכות בית חכם - Switcher

switcher v3

מערכת בית חכם למלונות
מערכת בית חכם למלונות מעניקה יתרון מהותי לכל מלון, מהסיבה הפשוטה כי היא מאפשרת לאורחים לשלוט על מערכת החשמל בקלות וללא מאמץ, כמו גם לצוות העובדים, מה שחוסך זמן עבודה יקר. בנוסף לכך, מערכת מסוג זה מאפשרת למלון לחסוך משאבים רבים וצריכת אנרגיה.

מערכות בית חכם למלונות
טכנו לוג הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב אשר מתמחה במתן שירות, מכירה והתקנה מקצועיים של מוצרי בית חכם כגון תריס חשמלי, מזגן חכם, שליטה על הדוד, תאורה חכמה, מערכות וידאו ואודיו ועוד.  כיום, החברה גאה להיות מובילה בתחומה, ולהעניק לכל לקוח את השירות האדיב, האמין והמקצועי ביותר, ללא פשרות. כמו כן, החברה מתמחה בהתקנת מערכות בית חכם למלונות.

×
דילוג לתוכן